niedziela, 8 września 2013

Foxy | samiczka | królik



















=GALERIA=

=Informacje podstawowe=
Imię: Foxy
Płeć: samiczka
Rasa: -
Data urodzenia: 11 styczeń 2011r
Matka: NN [ - ]
Ojciec: NN [ - ]
Predyspozycje: -

=Opis=

Foxy wygląda na przemiłą milutką i niesprawiającą problemy. I właśnie tak jest. Jednak kilka razy już zrobiła nam numery. Dostałam ją na moje urodziny bardzo się ucieszyłam jednak w myśli nie wiedziałam czy nie będzie bała się koni , myliłam się. Gdy zawsze rano wypuszczam konie na pastwiska to Foxy kica by razem z nimi pojeść trawkę. To bardzo miły króliczek o naprawdę dużych możliwościach.

=Formalności=
Właściciel: Delicious Stable
Poprzedni właściciel: -
Hodowla: -

=Informacje szczegółowe=
Imię stajenne: Foxy, Oxy, Fox
Chip: posiada
Kondycja celująca
Zdrowie: bardzo dobre
Odrobaczany: regularnie
Szczepiony: tak
Do hodowli: tak

=Potomstwo=
=Treningi i inne=

1 komentarz:

  1. Serdecznie zapraszam na nowo powstały hipodrom Thetawaves!
    h-thetawaves.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń